Livrare si Retur

Plasarea unei comenzi și dreptul de a returna produsele comandate

Clientul/Cumparatorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produsele/preparatelor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate pe site. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs /preparat este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui produs/preparat in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului/preparatului.

Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii. Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.

Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului (realizata prin orice mijloc de comunicare), fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Giuly Apa SRL, in cazul platii online;

– datele furnizate de catre client/cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei achitate de cumparator, pana la returnarea produselor/preparatelor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost deteriorate sau neconforme.

In cazul in care un produs si/sau preparat comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa clientul/cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea produsului si/sau preparatului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului.

Tinand cont de prevederile art. 12 din OUG 130/2000, potrivit carora dispoziţiile art. 3, 4, ale art. 7-10 şi ale art. 11 alin. (1) nu se aplică contractelor privind: a) vânzarea de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate cu regularitate de către comerciant la domiciliul, reşedinţa sau la locul de muncă al consumatorului (vizeaza practice imposibilitatea consumatorului de a denunta unilateral contractul la distanta fara invocarea unui motiv), dreptul clientului/cumparatorului de a returna produsele/preparatele achizitionate va primi eficienta in conditii speciale, conform celor mai jos expuse.

Dreptul clientului/cumparatorului de a returna produsul/preparatul ce a facut obiectul unei comenzi/livrari precum si dreptul acestuia de a incasa contravaloarea achitata, este diferit dupa cum acesta se refera la un produs comercializat prin intermediul prezentului site se refera la un preparat comercializat prin intermediul prezentului site (includem aici cu titlu exemplificativ si nu limitativ diverse preparate meniul de restaurant Giuly Apa SRL precum pizza, racoritoare, etc.).

Returnarea produselor

Clientul/cumparatorul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe site, in urmatoarele situatii:

– ambalajul prezinta deteriorari severe

– produsele au fost livrate/ facturate gresit

– produsele prezinta defecte de fabricatie

– produsele livrate au data expirarii depasita

Intentia de a returna produsele comandate si livrate clientului/cumparatorului, va fi comunicata vanzatorului in termen de 3 ore de la momentul livrarii, urmand ca predarea propriu-zisa sa se realizeze in termenul de 24 de ore anterior mentionat. Costurile de retur vor fi suportate de vanzator, iar returul propriu-zis se va realiza prin predarea produselor reclamate ca fiind necoforme catre livratorul vanzatorului.

Giuly Apa SRL poate sa refuze produsele returnate de catre clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:

– in cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs similar sau de un tip diferit (acceptat de client)

– in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (ex. in ambalajul original cu toate accesoriile, nu are etichetele intacte si documentele care l-au insotit, produsul este consumat partial, etc.).

Returnarea preparatelor

Clientul/cumparatorul poate returna in termen de 3 ore de la momentul livrarii, un preparat achizitionat pe site si livrat la adresa indicata de acesta, in urmatoarele situatii:

– a fost livrat un alt preparat decat cel comandat

– preparatul se prezinta intr-o stare necorespunzatoare calitativ (preparatul este ars, necopt, are alte ingrediente decat cele mentionate in descrierea de pe site, ambalajul este deteriorat semnificativ, etc.)

– livrarea s-a realizat cu o intarziere de 30 de minute peste timpul de livrare comunicat de vanzator (termenul de 30 de minute este o marja acceptata de client/cumparator la momentul plasarii comenzii, in considerarea conditiilor de trafic, conditii pe care vanzatorul nu le poate influenta/estima cu precizie la momentul preluarii comenzii)

Intentia de a returna preparatele comandate si livrate clientului/cumparatorului, va fi comunicata vanzatorului in termen de 1 ora de la momentul livrarii, urmand ca predarea propriu-zisa sa se realizeze de indata, in termen de cel mult 3 ore (termenul sus indicat), in functie de disponibilitatea vanzatorului. Costurile de retur vor fi suportate de vanzator, iar returul propriu-zis se va realiza prin predarea preparatelor reclamate ca fiind necoforme catre livratorul vanzatorului.

Giuly Apa SRL poate sa refuze returnarea preparatelor de catre clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:

– preparatul este partial consumat (mai mult de 20% din preparat)

– exista suspiciuni ca s-a intervenit asupra preparatului pentru a crea aparenta de neconformitate (a fost distrus ambalajul sau forma preparatului, ulterior livrarii, au fost inserate in preparat diverse obiecte, substante, etc.)

– cand intentia de a returna produsele a fost anuntata cu mai mult de 1 ora de la momentul livrarii

– cand nu s-a reusit preluarea preparatului de la client/comparator, in termenul de 3 ore de la momentul livrarii, desi s-a incercat acest lucru de catre livratorii vanzatorului

– cand livrarea s-a realizat cu o intarziere mai mica de 30 de minute fata de timpul initial estimate

Pentru situatia in care clientul/cumparatorul alege sa returneze un produs/preparat, iar returul nu se incadreaza in unul din cazurile in care vanzatorul este in drept sa refuze returnarea produsului, vanzatorul va returna contravaloarea clientului/cumparatorului contravaloarea acestora astfel:

– in numerar, daca plata initiala s-a realizat prin plata in numerar, in sistem ramburs, catre livrator, la momentul predarii produselor/preparatelor – situatie in care se va intocmi o dispozitie de plata cu datele clientului/cumparatorului (nume si prenume, serie si nr. de buletin). Restituirea in numerar a contravalorii produselor/preparatelor returnate se va realiza in termen de cel mult 24 de ore de la momentul returnarii produselor/preparatelor.

– prin rambursarea sumei initial achitate de client/cumparator, prin virament bancar, in contul clientului/cumparatorului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care s-au returnat produsele/preparatele .

Informații privind livrarea

Termenul de livrare va fi comunicat la momentul plasării comenzii și nu va putea depăși 24 ore pentru comenzile cuprinzand produse si 3 ore pentru comenzile cuprinzand preparate sau pentru comenzile mixte, ce cuprind atat produse cat si preparate listate pe site.

Comenzile din zonele Gara, Gruia, Centru transportul este gratuit. Pentru Dambul Rotund, Iris, Plopilor, Grigorescu se percepe o taxa de livrare de 5 lei, in cazul in care comenzile nu au valoarea de cel putin 50 lei. Pentru Manastur, Marasti, Zorilor, Andrei Muresanu, Gheorgheni, Intre Lacuri, Europa, Buna Ziua se percepe o taxa de livrare de 10 lei, in cazul in care comenzile nu au valoarea de cel putin 50 lei. Pentru Faget, Becas, Borhanci, Sopor, Someseni, Floresti, Apahida se percepe o taxa de livrare de 25 lei, in cazul in care comenzile nu au valoarea de cel putin 150 lei. Ne rezervăm dreptul de a decide dacă putem livra în afara ariei de livrare, în timp util, comanda minimă variind în funcţie de distanţa adresei unde se solicită livrarea faţă de punctul de lucru al societăţii, de unde se efectueaza livarea.

Livrarea se face de către societatea Giuly Apa SRL, prin livratorii proprii, la adresa specificată de client. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră.

În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresă sau puncte de reper, va rugam să introduceți în casuța de observații aceste lucruri înainte de finalizarea comenzii.